iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Saturday, December 1, 2012

The magic soap dish / Săpuniera fermecată

Andrei, my future husband and love of my life is very skilled in woodcrafting. The other day he came home (again) with a bag of tree branches, to my own dispear, because our house, as you would imagine, is full of them. However, now that I saw what they were intended for, I couldn't be more happy. :-)

So this is the first of a series of soap-dishes. This pretty little one, sculpted in walnut wood, accomodates perfectly my holiday soaps ;-)

[Andrei, viitorul meu soț și dragostea vieții mele, e foarte pasionat de sculptură și mereu îmi umple casa de lemne, așa că alaltăieri când a mai adus o sacoșă, singura mea problemă era unde o să le mai punem și pe astea... Dar când am văzut care era de fapt destinația lor, glasul mi s-a domolit și armonia a coborât din nou în casă :-).

Așadar, aceasta este prima săpunieră din seria care va urma, sculptată în lemn de nuc, tratată cu pomadă uleioasă specială pentru lemn, ca să țină la apă. După cum vedeți, săpunurile mele de sărbătoare se potrivesc perfect în ea.]


8 comments:

  1. Imi place sapuniera,eu o vad modelata in forma de frunza si e tare potrivita pentru acest anotimp.Abia astept sa vad si celelalte modele de sapuniere !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, asa e, e o frunzulita. Si eu sunt la fel de curioasa, sa stii :)

      Delete
  2. You are so lucky. And Andrei sure is very talented. Maby you will sell soap dishes he made?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I know, what were the odds, right, we go together like soap and soap-dish:) Surely, I'm thinking of selling them or giving them as a bonus to faithful customers :)

      Delete
  3. Superbe!Ce norocoasa esti :)
    Pupici!

    ReplyDelete
  4. eu, care am vazut-o live, ce sa mai zic? dar si sapunurile sint excelente, fiecare cu alta aroma, imbietoare si atit de proaspata! spor in continuare, amindurora ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumim mult Anca! spor si tie cu lucrusoarele tale superbe!

      Delete

Contact Form

Name

Email *

Message *