iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Saturday, August 2, 2014

summer face-care: aloe & nard lotion


This is a classic recipe of mine, perfect for summer face care, very light, hydrating and regenerating. Contains aloe vera gel, hemp oil, cucumber extract, royal jelly, niacinamide (vitamin B3), essential oils of nard and chamomille. You may already be familiar with it, asside from minor variations, but most of all, I wanted to show off with the new airless jars.
[Aceasta este una din rețetele mele clasice, perfectă pentru îngrijirea tenului pe timp de vară, o loțiune foarte ușoară, hidratantă și regenerantă. Conține gel de aloe vera, ulei de cânepă, extract de castravete, lăptișor de matcă (pudră), niacinamidă (vitamina B3), uleiuri esențiale de nard și mușețel. Probabil mulți dintre voi deja sunteți familiari cu ea, dar cel mai mult și mai mult am vrut să mă laud cu noile recipiente airless, ce protejează conținutul de oxidare și contaminare.]

6 comments:

  1. Sounds perfect, Julia and looks fab in that packaging! I've been formulating the summer moisturizer for myself, I want to come up with nice and light one, suitable for oily skin. Having oily skin in summer, when you need to put the foundation and make up on- can really be tricky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maja, thank you for your sweet words, I've been missing on a lot of my friends posts lately, and since then you've done some fabulous things! I especially love your last soap, it's a work of art!

      Delete
  2. Ahh...imi place recipientul. Ar fi fost super daca era si inchis la culoare, pentru ca lumina sa patrunda cat mai putin. Niacinamida e o vitamina minune, pacat ca nu toata lumea se impaca cu ea :(

    Interesant blogul tau. Astept sa vad retete din ce in ce mai interesante.

    Pentru mine o crema de seara ideala ar trebui sa contina: niacinamida, extract de ceai verde, un silicon sau un ester care sa ii faca textura mai placuta, un ulei usor potrivit pentru tenul meu gras: uleiul de canepa e exclus. Ar merge meadowfoam sau ulei de cocos fractionat, pentru ca e usor emolient, as mai pune panthenol, un antiiritant: bisabolol ar fi la indemana, un antioxidant: vitamina E acetate. As alege un conservant bun, cosgardul ii da o viata prea scurta produsului final, nu as pune deloc parfum, un ulei esential e tot parfum fie el natural sau sintetic.

    As pune produsul final intr-un recipient opac. La partea cu emulsifiantii, i-am incercat pe toti de la elemental, nicio textura nu mi-a placut, motiv pentru care am renuntat sa-mi mai fac eu crema :P

    Oricum felicitari pentru initiativa ;)

    O zi frumoasa,
    Anca A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Anca, cum iti spuneam, abia astept sa schimb mai multe impresii cu tine pe tema ingredientelor cosmetice. Eu deocamdata ma limitez in mare parte la ce se gaseste pe la noi, dar chiar si asa, inca mai am mult, mult de invatat si de experimentat referitor la chimia cosmeticelor :)

      Delete
  3. Pot sa te intreb de unde achizitionezi acest recipient? :D
    Imi place foarte mult si as vrea sa depozitez in el tot felul.
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, de pe Scintilla Silk :) Din pacate momentan sunt out of stocfk :(

      Delete

Contact Form

Name

Email *

Message *