iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Monday, July 23, 2012

Gentle baby soap / Recipe



This Saturday I met with a soap maker friend, Carmen, and we managed to create a very gentle baby soap.
What is the difference between this soap and the previous ones?

It's very soft on the skin and hydrating, due to the blend of oils we chose: 40% olive oil, 25% coconut oil, 15% palm oil, and 5% each of sweet almond oil, avocado oil, castor oil and shea butter. You can run it through SoapCalc to check it out;)

[Sambata m-am intalnit cu o prietena in ale sapunaritului, Carmen, si am turnat un sapun special conceput pentru copilasi. Care e diferenta intre acesta si celelalte? 

E mult mai bland cu pielea si hidratant, proprietati rezultate din amestecul de uleiuri folosit: 40% ulei de masline, 25% ulei de cocos, 15% ulei de palmier, si cate 5% ulei de avocado, migdale dulci, ricin si unt de shea. In loc de apa distilata am folosit infuzie concentrata de galbenele, si la trace am adaugat o mana de petale de galbenele proaspete, culese din gradina bio a parintilor mei. 

Acum sta frumos la uscat.]

1 comment:

  1. si eu sint copil, unul batrin, dar vreau sa incerc, cine stie ce efecte miraculoase ascunde :)

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *