iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Saturday, December 15, 2012

Lemon bath bombs / Bombe de baie cu lamâie

It's been a while since I've posted about the bath bombs I'm making. There were a few, perfumed and appealing, but they all went with a fizzz.... Enjoy these photos of the ones with lemon peel and lemon verbena I made the past days.

[A trecut ceva vreme de când am pozat ultima oară bombele de baie pe care le fac. Și au fost multe, aromate și arătoase, dar s-au dus toate cu un fâsssss.... Vă pun aici 2 poze să vă bucurați vizual de cele cu coajă rasă de lămâie și ulei esențial de verbină exotică pe care le-am făcut zilele trecute.]


4 comments:

  1. da' n-ai stare!!!
    astora puteai sa le spui linistita bath cakes,
    cu frisca si coaja de portocala:)
    nu stiu daca ai prins ideea, cuvintul de ordine este VREAU! vreau un bradut si-o prajiturica. renunt la ciocolata care, oricum, nu ma mai atrage ca pe vremuri si trec pe sapunele nebunatice. incearca si muffins cu stafide, yummy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am stare si sunt in urma cu toate cate vreau sa fac :P Sarumana si pun cele ce mi-ai zis deoparte, langa sapuniera. E aproape gata, mai tre sa se usuce nitel ;)

      Delete
  2. Sunt delicioase, imi place mult de tot mirosul de lamiie, trebuie neaparat sa-mi fac si eu timp sa prepar niste bombe de baie (of,nu-mi place deloc cuvintul asta "bombe") n-am forme rotunde,ma gindesc sa le fac in forma pentru cuburi de ghiata, tu in ce forme le faci ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Geta, alea in forma de semisfera le fac in suportul de oua al frigiderului. Cele de lamaie de aici le-am facut intr-un plastic pe care l-am cersit de la o vanzatoare amabila de la Billa, fusesera oua Kinder in el:) Am facut si in cuburi de gheata, ies foarte ok, mie mi-au placut, dar nu am apucat sa le pozez la momentul respectiv ...

      Delete

Contact Form

Name

Email *

Message *