iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Monday, July 9, 2012

Men soap


This soap was especially formulated to appeal to the masculine taste. I used mainly coconut and shea butter, but also palm oil, olive oil and castor oil. It's a very hard bar, with strong cleansing properties, and rich lather. The brown color comes from brewed coffee used instead of water for its peeling properties.

The perfume is  a mixture of basil, rosemary, sage, frankincense, and lime - and I have to say, I am very proud of this blend. I think it's very manly.

[Iata si o reteta dedicata sexului puternic, ca tot se plang ei mereu ca sunt nedreptatiti:). Am folosit in cea mai mare proportie ulei de cocos si unt de shea, dar nici uleiul de palmier, masline si ricin nu lipsesc. Am vrut sa fac un sapun de anduranta, asa ca are o duritate mare (cam cea mai mare admisa pe soapcalc) - acest lucru insemnand printre altele ca se va consuma greu. De asemenea, am cautat sa curete bine si sa faca spuma bogata, asa ca si aceste proprietati au fost bifate. 

Cel mai greu a fost cu mirosul. Cum sa faci sa obtii o aroma masculina dar care totusi sa nu fie banala gen cuisoare, sau pin. Asa ca am cautat sa ma orientez un pic dupa parfumari si sa introduc note de baza - tamaie, de mijloc - busuioc, salvie, rozmarin si de varf - lamaie verde. Si cateva picaturi de lavanda asa, la deruta ;). 

Mie mi se pare foarte reusit..]

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *