iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Sunday, March 24, 2013

The promissed photos / Fotografiile promise



Saponified oils of coconut, olive, castor and cocoa butter, buttermilk, Dead Sea black clay, Rhassoul clay, essential oils of rosemary, thyme, frankincense and Litsea Cubeba. Decorated with marigold petals.

Ideal for problematic and acne skin.

[Deoarece a fost foarte apreciat, am reeditat săpunul antiacneic cu argilă de la Marea Moartă. Dar l-am și îmbunătățit, bineînțeles. Pe lângă argila neagră, am adăugat câteva lingurițe de argilă Rhassoul, pe care se pare că s-au făcut și studii ce demonstrează eficiența ei în tratarea acneei, în reducerea uscăciunii și a descuamării pielii, în eliminarea punctelor negre și a celulelor moarte. În continuare am înlocuit apa cu iaurt sana pentru a-i reduce puțin alcalinitatea și a-l face mai cremos. 

Pentru miros am folosit același amestec de uleiuri esențiale rozmarin, cimbru de grădină, tămâie și verbină exotică. Mai conține uleiuri saponificate de măsline, cocos, unt de cacao și ricin.]

4 comments:

  1. Ooh, these are so pretty, Iulia! I love the contrast between the black soap and the gold calendula petals.

    ReplyDelete
  2. Such a nice color, I really like how soap turned out!

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *