iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Sunday, November 9, 2014

beard grooming oil/ulei de îngrijire a bărbii



Last week we participated in a family gathering where we met my army of cousins, among other close family members. One cousin (by alliance, but still, he is counted as one) gave me a tip: beards are in again, in all shapes and forms, and I'd better think of some beard care products quickly. He would know because he is the proud possessor of a modern day beard. I should have known, because I'm living with one. But it never occurred to me that it needs any special care products. I always thought that a regular shampoo would suffice. So this one's for you, Jacek: a very balmy beard oil that smells almost like the one you've shown me and - as Andrei says, makes you feel dapper than ever.
[Săptămâna trecută am fost la un eveniment în familie unde m-am întâlnit cu mult iubiții mei veri. Unul dintre ei (văr prin alianță, dar tot văr se socotește) mi-a dat un pont: barba nu face neapărat pe filosof, dar e din nou la modă, și ar fi bine să mă gândesc la o gamă de produse de îngrijire pentru bărbile domniilor lor :) Trendul l-am observat și eu, mai ales că am un bărbos în casă, dar nu mă gândisem până acum că e nevoie de un produs special pentru ele. Se pare că totuși nu putem trata barba laolaltă cu părul, pentru că barba se întâlnește îndeaproape cu mâncarea și cu fumul de țigară, care îi imprimă diverse mirosuri mai puțin dorite de posesor. Așa că Jacek, acest ulei îți este dedicat. Seamănă destul de mult ca miros cu ce mi-ai arătat. E făcut cu ulei de cafea (ulei de orez în care am infuzat cafea măcinată arabică de cea mai bună calitate pe care am găsit-o), ulei esențial de patchouli, ulei esențial de mentha piperita, și încă un ulei esențial pe care îl țin deocamdată secret și care face tot chixul. :) Andrei zice că te face să te simți mai dichisit ca niciodată.]

12 comments:

  1. De unde pot face rost de un ulei din acesta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua, păi îmi trimiteți un mesaj pe julicu(at)gmail.com și de acolo ne descurcăm. :) Mulțumesc mult pentru vizită și interes!

      Delete
  2. Buna. M-ar interesa atât produsul de faţă cât şi orice alt gen de produse pentru aceeaşi arie de folosire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua,
      Mulțumesc de vizită. În zilele următoare voi îmbunătăți această formulă și o voi posta pe blog. Vă rog să-mi trimiteți un email la julicu@gmail.com și vă trimit mai multe detalii. O zi frumoasă! Iulia

      Delete
  3. As dori si eu uleiu si alte produse de ingrijire pentru sotul meu barbos :-) cum pot cumpara???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua, va rog sa-mi scrieti pe email, julicu (at) gmail (dot) com. Multumesc.

      Delete
  4. Jacek:

    Dear Iulia,
    it is the best beard oil that I've tried! Has a refreshing aroma and for me smells like clean morning air just before entering deep mountain forest. All the best!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Buna,mai faci produse pt barbosi daca da m-ar interesa si pe mine...cum am putea lua legătura?Mulțumesc!

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *