iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Sunday, November 9, 2014

elemental testing campaign/campanie de testare elemental

În urmă cu aproximativ o săptămână am primit de la Elemental un pachetel pentru testare, ce conținea o apă florală de tei și pudră de cassia (așa numita henna neutru). Apele florale de la Elemental deja le știu și le folosesc cu plăcere în cremele mele.
Apa florală miroase foarte discret a flori de tei și nu trebuie să vă faceți iluzii că va parfuma produsul final. Dar, pentru că este un produs obținut prin distilarea florilor de tei, putem avea toată încrederea că suportă încălzirea și nu-și pierde din proprietăți.
Apa de tei este un foarte bun calmant al pielii și ajută în reducerea roșeții și iritațiilor. Deși poate fi folosită ca atare pe ten, recunosc că eu prefer s-o pun mai degrabă într-o cremă de față, în combinație cu alte ingrediente benefice pentru piele.
De data aceasta mi-am făcut o cremă cu apă de tei, ulei de cătină, ulei de orez, ceară de soia, și lăptișor de matcă.
Am folosit-o deja de câteva ori și se simte minunat :)
Pentru pudra de cassia aștept să am nițel mai mult timp pentru a-i oferi părului meu un regal :)

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *