iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Sunday, October 18, 2015

Sage & Jasmin soap/ Săpun cu iasomie și salvie

Lately I've been enjoying simple soaps, plain colors, no embellishments. But this one was long overdue. This is another dedication to a special person, Natalia, who inspired me with this soap and also was so kind to send me an entire jar of jasmine flower buds. Thank you so much Nat! :)
To color the soap green I used wheat grass powder. This soap has a greater percentage of solid butters like coconut, cocoa and Shea. I like how it turned out, although it's not even close to Natalia's beauty :)
[În ultimul timp mi-a plăcut să fac săpunuri cât mai simple, cu puține culori, și fără zorzoane. Dar pe acesta mi-l doream de multă vreme. Este din nou o dedicație pentru o persoană specială, Natalia, pe care am mai pomenit-o în jurnalul meu săpunistic. De data aceasta, Natalia m-a inspirat cu acest săpun, și mi-a trimis si un borcan întreg de boboci de iasomie uscați ca să-mi pot face propriul proiect. Mulțumesc din suflet, Nat! :)
Pentru a colora partea verde a săpunului am folosit pudră de iarbă de grâu. Am folosit un procent mai mare de unturi solide decât de obicei, deoarece am vrut un săpun mai dur, care nu se moaie ușor în mediu umed. Îmi place cum a ieșit ca aspect, deși nu atât de mult ca originalul Nataliei :)]

4 comments:

Contact Form

Name

Email *

Message *