iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Friday, June 29, 2012

Solid shampoo

I like the idea of "solid shampoos" and I looked up for the simplest recipe. Not that I have something against complex recipes, but as a beginner I really wanted not to screw this up. It looks a bit rough because I think I got it out of the shapes a bit too soon. I'll let you know how it works.

[Imi place ideea de sampon solid dar nu stiu cat e de eficient. Asa ca am cautat cea mai simpla reteta, cu ulei de cocos, masline, palmier si ricin. Parfumat cu arbore de ceai. Are suprafata un pic zgrumturoasa pentru ca nu am mai avut rabdare si l-am scos din forme cam repede. Cat de curand o sa va spun cum se comporta la spalat:)

Update 12 iulie: ce pot sa va spun dupa primele 3 spalari cu pomada asta este ca trebuie sa ai multa rabdare cu ea. Daca ai parul mai lungut iti ia destul de mult timp sa ti-l umpli ca lumea cu clabuc, dar cand reusesti spuma chiar e eficienta. Si curata atat de bine ca parul ramane sarmos si degresat, asa cum ramanea pe vremuri cand ma spala bunica cu sapun de rufe. La clatire eu am avut musai nevoie de balsam, asa ca am folosit unul din comert pana ma mobilizez eu sa produc unul. Dar mai e lume care zice ca se rezolva si cu o lingura de otet in apa de clatire. 

Ca efecte terapeutice, ce am observat eu, e ca mi-a mai calmat matreata si parca un pic, caderea parului, dar asta din urma s-ar putea sa fie autosugestie. Oricum, matreata nu mai am si nu ma mai mananca scalpul. Ura! Inca o chestie care pentru unii e cu minus pentru altii cu plus: parul ramane mai umflat si mai rebel.

O sa revin cu noutati si de la clientela, sper :).]

No comments:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *