iasi, romania, homemade, soaps, cosmetics


Friday, June 22, 2012

Calendula sunshine soap

This soap was inspired by the Soap Queen, but I wanted to use natural scent and colours, and different oils.

So here it is: Coconut oil, palm oil, olive oil, castor oil, water, sodium hidroxide, calendula petals in the white-ish side (I couldn't get a bright white like the original) and beta caroten on the yellow side. For scent - tea tree essential oil.

[Pentru acest sapun m-am inspirat de pe Soap Queen. Mi-a placut mult aspectul - pentru care exista o tehnica ingenioasa, dar am vrut sa folosesc parfum si culoare naturale. Am schimbat si compozitia de uleiuri. 

Asadar, i-am pus ulei de cocos, de palmier, de masline si de ricin, apa, hidroxid de sodiu, petale de galbenele in partea alba (sau aproape alba, pentru ca nu am reusit sa obtin albul curat al modelului original) si beta caroten si vitamina E in partea galbena. Iar ca parfum, am folosit ulei esential de arbore de ceai, care e unul din cele mai racoritoare si mai discrete.]

1 comment:

  1. ce nume frumos si chiar foarte potrivit ai gasit :)

    ReplyDelete

Contact Form

Name

Email *

Message *